06 April 2012

Isa Saidi lawan Azmin... UMNO jugak yang salah!

Heee... Bila Isa Saidi  mintak Azmin beri penjelasan pasal isu saham, isu kongsi bini dengan Anwar, pasal anaknya ramai puak-puak dan juak-juak sana duk salahkan UMNO sampaikan Ketua Penerangan PKR Ampang tu berani "lawan taukeh". Depa duk tanya berapa Isa Saidi dapat dari UMNO? Ada RM30 juta? Cukup ke? Tak cukup nak tambah lagi....

Modal lain tak ada. Depa duk bergaduh bergasak, UMNO jugak yang salah. Silap-silap bini-bini depa termengandung pun nak salahkan UMNO. Ops... khabarnya Isa dah kena pecat! Zuraidah Mak Lampir dah pecat Isa sebab sudah Azmin beri penjelasan.

Bodoh pian betul puak-puak PKR ni. Apa nak pecat pulak? Isa tanya betul ke Azmin ada saham, ada anak dari bapa lain, bininya ada main sama Anwar. Kalau tak betul cakap jelah. Kenapa nak konar sana konar sini. Cakap je semua tu fitnah, konspirasi jahat Najib/Rosmah nak jahanamkan karier politik Azmin. Habis cerita. Kenapa sampai nak kena pecat kawan tu?

Betul kata Zul Nordin, PKR ni memang parti bodoh pian! Cisss.....

Share this

0 Comment to "Isa Saidi lawan Azmin... UMNO jugak yang salah!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.