17 April 2012

NGO Melayu perlu membela Dr Rahman Kadir!

NGO Melayu khususnya Perkasa perlu membela dan mempertahan Dr. Rahman Kadir, pegawai perubatan yang mendedahkan mulut celupar Azmin dan rakan-rakan yang mempersendakan raja-raja Melayu semasa istiadat pertabalan YDPA baru-baru ini.

Seruan ini aku laungkan sebab aku yakin selepas ini Dr Rahman akan diserang habis-habisan oleh puak-puak pembangkang walaupun beliau hanyalah seorang marhain yang tiada kepentingan sama sekali ke atas pemimpin pembangkang ini. Bermula dengan Dr. Mariah yang khabarnya akan menyaman beliau, Tian Chua khabarnya akan menggunakan segala cara untuk mengambil tindakan terhadap Dr. Rahman.

Dan aku percaya, jika Azmin tidak berani menyaman beliau sekali pun sudah pasti isu ini akan dijaja oleh puak-puak pembangkang dalam ceramah-ceramah politik baik PKR mahupun Pas.

Bayangkan andai Dr Rahman disaman berjuta-juta ringgit hanya meluahkan perasaan terluka kerana para pemimpin pembangkang yang bercita-cita besar mahu memimpin negara mempunyai perangai dan sikap yang sungguh kurang ajar terhadap para sultan dan YDPA, ke mana beliau mahu mengadu? Apa nasib yang bakal beliau hadapi?

Jika Perkasa atau NGO-NGO lain benar-benarkan mahu mempertahankan maruah dan martabat Raja-raja Melayu daripada dirobek satu persatu oleh para pemimpin seperti ini, ayuh berdirilah di belakang Dr Rahman dan belalah mereka, walaupun beliau sendiri tidak mengharapkannya.

Siapa lagi mahu membela nasib beliau jika beliau "diserang" jika bukan kita, orang Melayu yang sayangkan agama Islam, bangsa Melayu dan Raja-raja Melayu.


Share this

6 Responses to "NGO Melayu perlu membela Dr Rahman Kadir!"

  1. Rahman tu asalnya hindu. Hindu Paria. Jangan dok buat perangai jadi batu api macam mamak mandalia pukimak. Semua keturunan hindu pukimak termasuklah doktor yang kau sokong ini. Engkaupun PUKIMAK!

    ReplyDelete
  2. dah meletop member aku yg sorang ni... thankz sbb mempertahankan kedaulatan sultan kami...

    ReplyDelete
  3. Unknown (tak berani nak dedah diri ke).. Kesian ko. Moga Allah buka pintu hati kau terima kebenaran dan pulang ke pangkal jalan.. Amin

    ReplyDelete
  4. Wahai UnKnown

    Jadi kenapa kalau dia asalnya hindu? Dia tak boleh ke nyatakan kebenaran?

    ReplyDelete
  5. Bagi saya buruk baik perangai sesaorang individu baik dalam kerajaan atau pembangkang tak akan menjejaskan orang itu mentadbir tugas2 harian mereka......tengok Chua Soi lek ...masih lagi boleh memimpin MCA....Soal tak sayang raja2 melayu .... umum dah tau siapa yg kurang ajar semasa isu perlantikan MB Trengganu...Yang tarik kuasa raja2 melayu siapa pulak ehem ehem semua orang dah tau dah....

    ReplyDelete
  6. John Labu:

    Saya nak tanya sapa yg tarik kuasa raja2 melayu?

    jawapannya mudah je..nuar..dia yg ugut nak buat roadshow satu negara kalau kuasa raja x ditarik time tu. lain kali blaja sejarah biar smpai habis. jgn sekerat2 dgn tujuan nak fitnah.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.