07 April 2012

Rahsia besar bakal terbongkar... Zuraida menyorok di hutan Bukit Belacan?

Agaknya inilah rupa Zuraida Mak Lampir bila jadi nenek kebayan kat Bukit Belacan... Heee
Alamak! Rupanya Mak Lampir Zuraida ada rahsia besar yang kalau dipecahkan hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen. Itulah ugutan Isa Saidi, bekas Ketua Penerangan PKR Ampang manakala Zuraida sendiri adalah ketuanya. Nampaknya anak buah sudah marah sama bos gara-gara bos sudah pecat sama anak buah.

Heee.... Nampaknya lepas ni PKR tinggal empat** beranaklah lepas satu persatu ahli-ahli dan pemimpin yang tuntut kebenaran dipecat. Kalau aku nak kira memang dah tak terihitung banyaknya pemimpin PKR yang dipecat sebab tuntut kebenaran. Inilah PKR ... parti anak beranak termahsyur dengan isu pecat memecat. Silap sikit pecat.... silap sikit pecat... hee

Balik cerita Mak Lampir... Isa Saidi sudah gertak nak dedah rahsia besar Ahli Parlimen Ampang itu. Bagus... bagus... Dedahlah Isa. Elok dedah masa nak penamaan calon nanti. Biar naik biru kelubi muka Zuraida. Hahaha... Jangan fikir diri hebat hanya sebab menjadi penjilat bontot Anwar sebab nasib Anwar sendiri pun di hujung tanduk. Kalau tak ada Pas dah lama PKR dengan Anwar Anwar sekali bungkus....

Emmm... nampaknya lepas ni Zuraida kenalah menyorok kat hutan Bukit Belacan sebab nak tutup mukanya yang sudah biru kelubi gara-gara rahsia terbongkar.

Adik-adik atau sesiapa yang nampak kelibat nenek kebayan kat hutan Bukit Belacan tu lepas ni janganlah risau ya. Itulah Mak Lampir Zuraida... Wakakakaka....

Ops!

** Nota: Empat beranak dalam PKR - Anwar (bapak), Wan Azizah (bini), Azmin (madu), Nurul Izzah (anak)...!

Share this

1 Response to "Rahsia besar bakal terbongkar... Zuraida menyorok di hutan Bukit Belacan?"

  1. Apa lah rahsia yang teraamat besar nya yang tak boleh orang tahu..munkin masih lagi rakyat Spore kot??atau sebenarnya siZuraidah ni ada kon*k dan dia ni jantan..pakai Ic orang lain semasa PRU 12...kalau muflis tak kan SSM tak tahu?? munkin pembunoh Sosilawati, munkin penagih dadah tegar yang banyak duit??munkin bukan Islam kut??apa lah dia rahsia besar ni..aku tertunggu2 tak sabar ni

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.