14 May 2012

Jual burger depan rumah Ambiga OK!

Burger Ambiga! Terbaik.... Ops! Cuma gambar hiasan!
Polis kata sesiapa yang nak jual burger depan rumah Ambiga tidak akan ditangkap atau didakwa sebab itu dibenarkan oleh pihak polis. Mereka berniaga di kawasan awam depan rumah Ambiga, bukannya dalam kawasan rumah minah ni. Jadi apa masalah Ambiga nak marah-marah.

Lagi pun apa sangat beberapa kerat peniaga yang berniaga di kawasan perumahan Ambiga berbanding ribuan penyokongnya duk menghuru-harakan ibu negara ketika Bersih 3.0 baru-baru ini yang menyebabkan para peniaga, termasuk yang berniaga burger rugi besar.

Hemm... Nampaknya lepas ni adalah yang namakan burger mereka "Burger Ambiga". Wuhuuu... Tapi aku nak pesan kat para penjual burger, kalau nak buat burger Ambiga pastikan tiada  yang cuba-cuba cipta "Burger Ambiga Special" sebab itu tidak mungkin berlaku. Kalau nak kasik special kenalah tarok telur tapi Ambiga mana ada telur wakakakaa....!!

Tahniah kawan-kawan. Teruskanlah perniagaan anda. Polis pun tak marah, DBKL pun tak akan kacau sebab selama ini pun polis dan DBKL buat baik kat peserta Bersih dituduh dengan pelbagai tuduhan termasuk nak salahkan polis. Hah... Lepas ni eloklah Ambiga salahkan polis dan DBKL sebab tak ambil tindakan ke atas peniaga burger di depan rumahnya.

Macam mana Ambiga? Nak lapor kat Kongres Amerika mengenai isu ini? Atau nak bawa ke Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu? Majlis Peguam Negara.. Apa lagi. Buatlah EGM dan kecamlah peniaga burger berkenaan dalam resolusi nanti.

Wakakaka... Ops! Lapar...

BURGER AMBIGA SATU!! TAK MAU TELOR!!

Share this

2 Responses to "Jual burger depan rumah Ambiga OK!"

  1. Terbaik...!!!!!

    Bila lagi nak jual berger depan rumah si laknat tu... tolong le bagi tahu...aku nak beli ni.

    Apa kata buat pasar malam ke, pasar tani ke kat bagus...macam-macam ada.

    ReplyDelete
  2. astagfurullah...hello ckp 2 brlapit ckit ea... sye x sokong mne2 tp kalo nk ckp 2 biar brlapit ye...die pon mknusiee ye..

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.