09 May 2012

Pas yang berak, BN kena cuci tahi....

Rupa-rupanya orang Pas ni memang sengaja cari pasal bila depa duk buat demonstrasi Bersih 3.0 kat Madinah dan Mekah. Malah depa tak peduli pun kalau kerajaan Arab Saudi haramkan orang Malaysia kerjakan haji dan umrah hasil kerja bodoh depa. Sebabnya kalau lepas ni orang Malaysia tak boleh tunaikan haji, maka depa pakat ramai-ramai duk hentam kerajaan sebab gagal selesaikan isu ini. UMNO yang disalahkan... UMNO lagi!

Huh... Ini bukan aku kata, tapi Ketua Pemuda Pas, Ostat Nasrudin Hassan Tantawi yang cakap. Tak caya tengoklah respons beliau dalam FB ini.

Ikut cakapnya tu, jelas-jelas Pas sengaja cari pasal untuk salahkan kerajaan BN jika Arab Saudi sekat kemasukan jemaah Malaysia ke Tanah Suci baik pada musim haji atau umrah. Maknanya apa? Maknanya Pas yang duk berak kat Masjid Nabawi dan Masjidil Haram, depa suruh kerajaan BN pulak yang bersihkan. Kalau tak boleh bersihkan depa akan salahkan tukang cuci beraknya tu.

Aih... Pemimpin macam ni pun ada. Macam mana nak memimpin negara apatah lagi umat, kalau otak fikiran depa lebih busuk dari tahi yang mereka berak. Apa ingat kerajaan Malaysia ni tak ada kerja lain selain cuci berak depa? Depa yang berak, lepas tu suruh orang lain cuci.

Elok lepas ni kita pakat gi berak kat Kelantan beramai-ramai. Lepas tu kita suruh kerajaan Pas Kelantan yang cuci tahi. Agak-agak apa depa kata gamaknya? Sah-sahlah siapa yang berak tu akan dicop sebagai kafir! Hahaha...

Biasalah orang Pas memang macam tu. Walharamu, walhalalku...

Share this

0 Comment to "Pas yang berak, BN kena cuci tahi...."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.