13 July 2012

Petunjuk dekat nak pilihan raya...

Dolu-dolu pembangkang selalu duk kutuk gomen... depa kata kalau nampak banyak lori JKR duk tar jalan kat kampung-kampung itu maknanya pilihan raya dah dekatlah tuuu. Mereka duk perli kata kalau tak ada pilihan raya payah nak tengok jalan kena turap. Tapi dekat pilihan raya, semua jalan dah tak berlobang-lobang lagi... semua nampak hitam... tadak putih-putih dah!

Tapi la ni depa duk perintah beberapa negeri,,, MMmmphhh! Sama saja nooo... Depa pun duk buat jalan gak time time dekat pilihan raya. Walhal sebelum ni bila pi komen kat wakil rakyat depa, depa duk pakat suruh pi komen kat Majlis Perbandaran nun... depa duk kata bukan kerja depa duk tar jalan berlobang!

Dah tar jalan siap duk pasang banner lagi bagi tau jalan ni depa yang duk tar bukan orang lain. Ishhh... maluno! Buat kerja sikit sembang dok lebih. Tapi nak tanya Jenice Lee, takan tar jalan taman-taman majoriti Cina saja. Hak yang majoriti Melayu tak mau tar jugak ke?

Ish... takan pilih bulu kot?

Share this

0 Comment to "Petunjuk dekat nak pilihan raya..."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.