05 August 2012

Bintang Bollywood mana berbogel untuk Playboy?

Aduhh... Bulan puasa macam ni tak sanggup nak tulis pasal cerita-cerita macam ni. Tapi kalau nak tunggu lepas Raya baru nak tulis, nanti basi pulak.

Kisahnya seorang bintang Bollywood yang tak adalah terkenal sangat telah nekad untuk menjadi "playmate"  majalah porno terkenal dunia, Playboy sekali gus mengangat dia sebagai wanita India pertama berbogel di majalah dewasa yang mahsyur itu.

Pelakon tersebut, Sherlyn Chopra (siapa kenal?) ni kata dia tak menyesal pun membuka pakaiannya di depan kamera walaupun tau masyarakat negaranya akan mengutuk tindakannya itu. Lagi pun bab-bab berbogel ni memang taboo dalam masyarakat India.

Tapi dia kata dia pun ada impian macam gadis-gadis lain - mahu glamor, kaya dan digilai lelaki hehe...

Antara filem lakonan Sherlyn Chopra ialah filem pecah panggung "Dosti" pada 2003 dan "Naughty Boy". Ada sesiapa pernah tengok lakonannya? Emmm... Maaf! Aku tak minat filem Hindustan..

Aku percaya impian pelakon Bollywood ini pun ada juga diimpikan oleh pelakon-pelakon yang tak berapa nak naik kat Malaysia ni. Itu pasal mereka sanggup saja tayang lurah dada mereka kat majalah antarabangsa.

Cuma tak dapat offer dari majalah dewasa saja, kalau tidak aku percaya mereka sanggup saja...  Heee

Sherlyn Chopra bersama krew majalah Playboy ketika sesi foto untuk playmate majalah itu.

Share this

0 Comment to "Bintang Bollywood mana berbogel untuk Playboy?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.