26 August 2012

Zulfahmi harumkan negara, Anwar busukkan negara! (Update)

Gadis litar Sepang...
Tak ada kena mengena dengan Zulfahmi!
TERKINI (26.8.12):
Malang... Zulfahmi gagal menamatkan perlumbaan selepas terbabas di pusingan kelima GP Czech...

POS ASAL:
Tahniah Zulfahmi Khairuddin, anak Banting yang mencipta nama dalam sukan pemotoran dunia. Malam tadi dia mengharumkan nama negara apabila mencatat masa ketiga terpantas pada sesi kelayakan Moto 3 Grand Prix Republik Czech... Catatan terbaiknya setakat ini pada sesi kelayakan.
Dengan bermula di petak ketiga esok, Zulfahmi mempunyai harapan cerah untuk menaiki podium buat kali pertama sekali gus untuk mengibarkan Jalur Gemilang buat pertama kali di litar motosikal dunia. Sesuatu yang tidak dapat dilakukan oleh mana-mana pemimpin pembangkang yang duk cakap berdegang-degang... Lebih parah ketika Zulfahmi duk bertungkus-lumus harumkan nama negara di arena permotoran, Anwar pula duk sibuk membusukkan nama negara. Cit... Amma appa! Podah!

Errkk... Apa pulak hubungan sukan dengan politik? Heee memang ada sebab pembangkang duk pukul canang Malaysia akan raih emas sukan Olimpik kalau mereka perintah negara. Heee... Lawak... lawak! Satu lagi pembohongan tahap gaban! Tok sah duk sembanglah! Apa jadi team bola sepak Pulau Pinang? Hancur berderai sejak Lim Guan Eng jadi CM. Heee...

Sekali lagi aku nak ucap tahniah. Biar apa pun keputusan esok, Zulfahmi sudah membuktikan bahawa ANAK MELAYU juga boleh menakluki dunia! Ayuh Zulfahmi... buktikan MALAYSIA BOLEH... MELAYU BOLEH! Pergi jahanam dengan Anwar!

Laporan penuh baca di sini!

Zulfahmi pada sesi kelayakan GP Czech Republic


Share this

2 Responses to "Zulfahmi harumkan negara, Anwar busukkan negara! (Update)"

  1. .


    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete
  2. Ayat pertama Allah turunkan kepada Nabi Muhammad SAW ialah "Iqra'" iaitu tentang ilmu dan bukannya tentang hudud! Tapi kenapa Pas sibuk sangat pasal hudud?

    Banyak lagi yg lebih penting dalam pentadbiran negara selain melaksanakan hudud!

    Rasulullah membina masjid di tempat2 yang baginda singgah bukannya melaksanakan hudud. Tapi nak tanya, berapa banyak orang Pas bina masjid berbanding orang UMNO?

    Inilah jumudnya pemikiran puak2 korang ni...

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.