20 September 2012

Bagi DAP... Lebih baik pertahan kandang babi!

Imbas kembali bagaimana orang Cina di Melaka "bersatu" mempertahankan kandang babi di Kampung Paya Mengkuang sekitar tahun 2007 lalu. Pada masa itu, baik Cina DAP, MCA, PKR, Gerakan... Mereka bersatu menghalang pihak berkuasa membunuh babi-babi yang diternak dalam usaha mengurangkan ternakan itu. Malahan mereka sanggup melancarkan perang jika babi-babi tersebut diusik.

Lihatlah bagaimana puak-puak ini mempertahankan kandang babi tersebut....





# Foto-foto ihsan Razak Latif

Hebat sungguh! Mereka sanggup bermati-matian nak mempertahankan kandang babi sehingga sanggup melakukan apa sahaja, termasuk mempertaruh nyawa anak-anak.

Tapi bila umat Islam di negara ini mahu menyuarakan bantahan terhadap pihak-pihak yang menghina dan memperlekeh agama Islam dan nabinya, inilah pandangan pemimpian DAP.


Bagi pemimpin DAP ternyata orang Cina mempertahankan kandang babi adalah lebih baik daripada orang Islam yang mempertahankan agama  dan nabinya!

Jadi fikir-fikirkanlah!!






TERKINI:
Ngeh Koo Ham dah minta maaf atas kenyataannya yang menyinggung perasaan umat Islam di negara ini. Tapi (seperti dijangka dan seperti biasa) dia salahkan UMNO sehingga mendorong dia mengeluarkan kenyataan tersebut. Agaknya sebab dia ni robot DAP yang remote controlnya dipegang dan digerakkan oleh UMNO! Cissss....

Share this

0 Comment to "Bagi DAP... Lebih baik pertahan kandang babi!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.