14 September 2012

Bas disimbah cat... bukti nyawa Anwar dalam bahaya!

Bas dilempar cat bukti kebencian rakyat terhadap Anwar....!
Bas mewah Jelajah Merdeka Rakyat yang membawa Anwar Ibrahim keliling negara ala-ala kempen pilihan raya Presiden Amerika disimbah dengan cat merah lagi. Kali ini ketika bas tersebut singgah di Masjid Jamek Tangkak, Johor. Sebelum ini bas serupa disimbah cat merah ketika mereka singgah di Pasar Siti Khadijah, Kelantan.

Inilah buktinya nyawa Anwar dalam bahaya dan beliau perlu dikawal oleh bodyguard berpistol yang kalau perlu menembak sesiapa sahaja yang cuba mengancam nyawa bakal Perdana Menteri itu. Heeee....

Angkara simbahan cat itu, pemimpin agung tersebut kini berada dalam keadaan trauma bimbang nyawanya terancam. Justeru rakyat perlu bangkit menentang kerajaan BN yang bertindak kejam terhadap seorang rakyat kerdil tetapi bercita-cita besar macam Anwar. Zalimnya kerajaan BN umpama kezaliman kerajaan Syria sehingga sanggup melempar cat kepada rakyat macam Anwar. Hee...

Hehe... Anwar ... Anwar...

Baru bas kena lempar cat dia punya heboh satu dunia, gelabah macam orang kena sawan babi. Nampak sangat si Anwar sejak dulu sampai sekarang memang jenis penakut. Patutlah bila semua penyokongnya duk rempuh sekatan polis masa demo Bersih, dia buat-buat pengsan kena pukul. Rupanya takut kena cekup.

Ni aku nak bagi tahu sebetulnya yang lempar-lempar cat ni tak ada kaitan dengan UMNO pun. Tapi mereka semua rakyat yang bencikan pemimpin pemecah-belah umat dan bangsa macam Anwar tu. Mereka menyampah tengok bas mewah Anwar yang masuk kampung-kampung mereka bukannya datang nak membela nasib orang kampung, nak kasi bantuan ke tapi duk mengadu domba orang kampung supaya berpecah-belah.

Dan aku percaya mereka yang lempar cat kat bas tersebut adalah antara jutaan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan negara dan benci pemimpin yang memporak-perandakan negara semata-mata kerana memenuhi cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri.

Bagi aku mudah je... Tok sah dok cakap banyaklah konon nak memerdekakan rakyatlah... Rakyat dah menyampah pemimpin yang berjuang untuk kepentingan peribadi atas nama rakyat!

Share this

0 Comment to "Bas disimbah cat... bukti nyawa Anwar dalam bahaya!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.