13 September 2012

EKSKLUSIF: Pelawak Ebby Yus tempah kereta sport mewah... (Update)

Inilah kereta sport mewah yang didakwa sudah dibeli oleh pelakon dan pelawak Ebby Yus...! Kau ada?
TERKINI: 
Pos tengah hari tadi aku ada tulis pasal pelakon dan pelawak Ebby Yus dah tempah kereta sport mewah. Dan seperti yang aku janjikan, inilah kereta sport mewah milik Ebby - McLaren Mercedes SLS. Wow... Setanding kereta pelawak tersohor British, Rowen Atkinson atau lebih dikenali Mr. Bean tuuu...

Kawan aku yang emaikan gambar tersebut petang ini memberitahu kereta tersebut masih berada dalam show room dan dijangka dapat dihantar kepada Ebby esok - selepas semua proses dokumen selesai. Harganya? Tak adalah mahal sangat... hampir-hampir RM200,000 saja!

Wuhuhu... Makin tinggilah saham Ebby Yus selepas ini yek?

 POS ASAL:
Kojo sonang, hati riang, poket koncang... boli kereto idaman... yo Ebby?
WOW...! Murahnya rezeki Ebby Yus. Khabarnya pelakon dan pelawak Ebby Yus  sudah menempah sebuah kereta sport mewah  dan bakal memilikinya dalam masa beberapa hari lagi. Tapi orang kata Ebby ni memang kuat bekerja. Itu pasal rezeki dia murah meriah sehingga mampu memiliki kereta mewah seperti itu.

Siapa nak tahu macam mana rupa kereta baru Ebby Yus kenalah lawat blog aku menjelang malam nanti sebab seorang teman dah janji dengan aku nak emailkan gambar kereta Ebby tu. Nanti kalau dapat gambar kereta tu aku muatkan ke blog ini.

Para peminat Ebby kena bersabar ya.... Tungguuuuuuu!!!

Share this

0 Comment to "EKSKLUSIF: Pelawak Ebby Yus tempah kereta sport mewah... (Update) "

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.