21 September 2012

Fitnah terbaru surat khabar UMNO!

Gambar muka depan Utusan Malaysia hari ini... Fitnah?
Nampaknya surat khabar UMNO, Utusan buat fitnah lagi. Mana ada berlaku penyokong Pas dengan penyokong UMNO bersatu macam gambar yang disiar muka depan Utusan Malaysia hari ini. Tidak... tidak... Itu bukan orang Pas. Yang pegang bendera Pas tu pun bukan orang Pas, tapi orang UMNO jugak.

Eh bukan... yang bawak bendera Pas tu memang orang Pas tapi sudah dibayar sebanyak RM30,000 oleh UMNO untuk bawa bendera Pas semata-mata mahu menunjukkan penyatuan Pas-UMNO membantah penghina Islam dan Rasulullah... Tidak... tidak... Itu bukan orang Pas.

Hehe... Begitulah gamaknya kalangan totok Pas bila tengok gambar muka depan Utusan hari ini. Aku yakin ramai kalangan totok parti itu tak boleh terima keadaan sedemikian. Bahkan Nik Aziz pun boleh naik demam, Anwar Ibrahim terkancing gigi dan Karpal Singh terketar-ketar sampai berlaga lutut.

Haha... Para pemimpin dan pencacai Pas boleh kata apa sahaja tetapi yang jelas ahli-ahli di peringkat akar umbi sudah muak dengan hasutan, fitnah, tohmahan yang dilempar pemimpin mereka sendiri terhadap sesama Islam sehingga berlaku pecah belah umat yang kritikal di negara ini, pada masa kini hanya kerana dahagakan PUTRAJAYA!

Subahnallah!
 


Share this

0 Comment to "Fitnah terbaru surat khabar UMNO!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.