14 September 2012

Tumit kaki siapa ni? (Update)

Ingat dulu selalu juga kawan-kawan beritahu... kalau nak tahu perempuan tu masih anak dara atau tidak tengok pada tumit kaki. Kalau tumitnya mengkilat maknanya perempuan tu masih dara... Heee. Betul tak betul aku wallahua'lam... Tak pernah buat kajian ...

Sebut bab tumit kaki aku nak berteka-teki petang Jumaat ini. Agak-agak tumit kaki siapakah ini? Siapa boleh jawab???


KEMAS KINI:

Siapa nak tahu itulah tumit kaki Kate Middleton, isteri Putera William. Hee... Kalau dah puteri raja, sampai tumit kaki pun depa duk teropong. Tumit kaki Kate terdedah ketika dia dan Putera William mahu memakai kasut selepas membukanya untuk melawat Masjid Assyakirin KLCC.

Hee.... Camna? Tumitnya mengkilat atau dah kusam???


Share this

0 Comment to "Tumit kaki siapa ni? (Update)"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.