15 October 2012

Lagi usaha cemarkan kesucian Islam... Ajaran sesat siapa ni?

Raya Haji dan Raya Halloween??? Adoiiii.......
Seseorang emel aku gambar ini. Menurut si pengirim gambar ini dirakam di sebuah pusat beli-belah di Kuantan. Pusat beli-belah yang terkenal ini mahu meraikan sambutan Hari Raya Aidiladha bersama sambutan Halloween... maka jadilah seperti ini.

Aku tak tahu nak cakap apa. Sama ada pihak penganjurnya bangang atau sengaja cari pasal untuk mencemarkan kesucian Islam terutama Hari Raya Haji.

Bila aku terima gambar ini aku rujuk kawan-kawan aku yang ada di Kuantan. Mereka bagi tahu backdrop ini sudah diturunkan. Mungkin ada pihak yang pantas bertindak membuat aduan. Mujur...

Ajaran siapalah agaknya yang menyebabkan perkara-perkara ini semakin berleluasa berlaku - bukan Islam semakin tidak menghormati agama rasmi negara, agama yang dianuti majoriti penduduk di negara ini.

Share this

0 Comment to "Lagi usaha cemarkan kesucian Islam... Ajaran sesat siapa ni?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.