04 November 2012

Asal bukan Neelofa....

Ni bajunya yang jarang.... gambar kat bawah pulak pasal seluar jarang nampak dalam... wow!
Semalam pelakon remaja Diana Danielle selamat diijabkabulkan dengan hero Melayu, Farid Kamil. Ramai yang kata Diana yang baru berumur 21 tahun terlalu muda untuk berkahwin... dengan Farid Kamil (31 tahun) lagi. Hero yang sebelum ini dikaitkan dengan beberapa artis wanita lain termasuk Jue Aziz dan Erma Hasmy.

Bila aku tanya pendapat kawan aku pasal perkahwinan Diana-Farid sebentar tadi dia sengeh saja kat aku. Katanya dia tak peduli pun kalau Diana kahwin ke atau kahwin dengan siapa pun. Malahan dia tidak kisah pun kalau Rozita Che Wan, mak janda meletup itu nak berkahwin dengan lelaki muda... tapi jangan NEELOFA!

Katanya kalau Neelofa itu berkahwin sudah pasti ramai jantan-jantan baik yang berhidung belang atau tak berhidung sekali pun akan kecewa. Maklum pelakon dan pengacar itu kan tengah meletup-letup sekarang. Saham pun tengah melambung-lambung maka sudah pasti ramai yang akan kecewa... tak gitu?

Uik... Wakakaka... Memang betul. Tengoklah bila keluar gosip kata Hans Isacs duk nak himpit Neelofa... wah bukan main ramai lagi yang marah-marah dan melenting. Bukan takat kawan-kawan sepejabat aku malahan rakan-rakan blog pun bukan main lagi tak puas hati. Ada yang siap maki hamun pelakon dan pengarah yang dah berapa kali dah ditolak cintanya (memang suwei laa kau Hans... kena mandi bunga! heee!!) dik artis-artis cun, termasuk Erra Fazira.

Jadi kalau takat Diana yang nak kawin peduli apa pun, depa tak heran tapi jangan Neelofa! Wakakaka...

Ni yang Joyah Spot (Pancaindera 4.11.2012) tulis ni Neelofa ke?




Pssst...! Ada orang tanya aku betul ke ada pak menteri duk himpit Neelofa macam aku cakap sebelum ini? Wakakakaa....

Share this

1 Response to "Asal bukan Neelofa...."

  1. Gosip nampak seluar dalam tu mungkin anzalna
    Dah terang sebut bukan pemenang Dewi Remaja
    Neelofa adalah pemenang

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.