15 November 2012

Najib....! Kasi perempuanlah jaga KK!!

Sebab apa aku kata macam tu? Sebab selalu sangat pegawai tinggi kanan Kementerian Kesihatan (KK) dikaitkan dengan kes khalwat. Sebelum ini bekas KSU kementerian itu kena cekup berkhalwat dengan seorang pegawai kanan MAMPU kat Johor tahun 1997 lalu, semalam kes Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Hasan Rahman pula.

Sebelum ini bekas menterinya, Chua Soi Lek pun pun kantoi rakaman seks dengan seorang perempuan di sebuah hotel di Batu Pahat. Pokoknya bila berkaitan dengan KK, ada sahaja kes-kes yang melibatkan nafsu syahwat, kes khalwat.

Aku tak tahulah kenapalah pegawai yang berkaitan dengan kementerian ini banyak sangat kes-kes khalwat ini. Agaknya sebab kementerian ini paling mudah dapat bekalan ubat kuat kut? Heee.... Sebab itulah aku kata elok kasi orang perempuan jaga kementerian ini. Maklum orang perempuan jarang benar telan ubat-ubat kuat ni. Kalau adapun depa minum jamu rapat atau paling tidak cucuk botox... Haha...

Cerita pasal ubat kuat ni sebetulnya sudah bersepah kat pasaran Malaysia ni, baik yang "original" mahupun generik dari India, China atau Thailand. Kalau dulu orang duk ingat Viagra saja yang boleh kasi power kaum lelaki (termasuk pakcik-pakcik kat KK), rupa-rupanya macam-macam jenis ada. Ada yang dah diluluskan KK, ada juga yang belum diluluskan.

Iklan ubat kuat terpampang di mana-mana di Lembah Klang...

Bahkan kita juga kerap jumpa banner iklan "ubat kuat untuk lelaki" kat tepi-tepi jalan, kat tiang lampu isyarat atau kat mana sahaja terutama di Lembah Klang ni. Ubat kuat ni mana datang kalau bukan "Made In China?". Tapi setengah lelaki peduli apa China ke, India ke, janji kasi "up" kira okelah.

Sebab itulah sekarang ini siapa yang nak lariskan kopi mereka kena kasik taruk "bahan penaik" baru laris. Ini jam macam-macam kopi seperti itu berlambak kat kedai kopi ... kopi jantan, kopi janda, kopi ginseng, kopi tongkat ali... pokoknya kopi-kopi yang boleh melonjakkan tenagalah!


Hemmm....

Share this

0 Comment to "Najib....! Kasi perempuanlah jaga KK!!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.