20 December 2012

Bila pelakon CZ12 terlebih seksi kat Malaysia (Update!)

Wow! Jackie Chan pun tak boleh tahan tengok....
NOTA:
Ada tambahan info dan gambar lain di bawah...

POS ASAL:
Haha... Kesian dengan artis wanita Hongkong yang sorang ini. Gara-gara "tersilap" memilih gaun yang menampakkan sebahagian besar payu daranya, dia menjadi resah gelisah ketika sesi temubual bersama wartawan di sebuah hotel di Kuala Lumpur beberapa hari lepas.

Yao Xintong yang merupakan pelakon wanita dalam filem terbaru Jackie Chan, CZ12 datang ke Malaysia bersama-sama Jackie dan seorang lagi pelakon wanita filem tersebut, Zhang Lanxin.

Bagaimanapun, ketika sesi bertemu pengenalan sempena tayangan perdana filem itu di Kuala Lumpur beberapa hari lepas, Xintong yang memakai gaun yang seksi sehingga menampakkan sebahagian besar payu daranya kelihatan resah gelisah.

Dia acap kali membetulkan lengan bajunya yang tersangkut di bawah bahu sehingga menonjolkan lagi apa tertonjol. Mungkin dia perasan ramai mata-mata nakal duk perhatikab di bahagian asetnya itu sehingga dia pun naik resah.

Agaknya dalam hati dia menyesal memilih pakaian tersebut untuk dipakai ketika sesi di Kuala Lumpur. Mungkin Xintong tak tahu kalau orang Malaysia ni susah nak dapat tengok "benda baik" macam tu secara percuma di khalayak ramai. Sebab itulah asetnya menjadi tumpuan.

Hehe... Mungkin pelakon ni fikir KL macam Kawloon atau Hollywood!

Haiya amoi aaa... Lu mau seksi-seksi aa or mau nude aaa... lu tunggu itu Ah Eng jadi PM laaa...




*Foto-foto ihsan seorang sahabat. Tq bro!


TAMBAHAN:
Rupa-rupanya perihal artis ini berpakaian seksi dalam majlis dan ditempat awam bukanlah asing.  Pada Festival Filem Toronto baru-baru ini, Xingtong turut mendapat perhatian apabila dia tidak memakai coli dan mengenakan gaun yang agak nipis sehingga menampakkan bahagian tuuuttt... nya. 

Diceritakan, ketika bergambar bersama pelakon utama CZ12, Jackie Chan memberikan anak patung beruang supaya Xingtong boleh menutup sedikit bahagian yang sememangnya ramai yang nak lihat. Ish... ish... ish...!!

Tengoklah gambar Xingtong ketika bergambar bersama pelakon-pelakon CZ12 di Toronto baru-baru ini.. Haishhh....

Pakaian Xingtong (kiri) yang dipakai ketika Festival Filem Toronto membuatkan Jackie Chan pun naik malu...

  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...