14 December 2012

Wajarkah manusia ini dibiarkan hidup?


Wajarkah manusia ini dibiarkan hidup? Dengan merogol kanak-kanak dan remaja sehingga ada mangsa yang meninggal dunia, apakah kesalahannya itu masih boleh dimaafkan?

Apakah masih ada peguambela yang sanggup membantu membebaskannya atau meringankan hukumannya?

Aku percaya kalau dia tidak membunuh seorang pegawai perhutanan Bentong dan merogol isteri mangsa  tempoh hari yang membawa kepada penangkapannya, sudah pasti masih ramai lagi kanak-kanak dan remaja menjadi mangsa kerakusan nafsu syahwatnya.

Malah tidak mustahil masih ramai lagi anak gadis atau wanita yang menjadi mangsa nafsu buasnya yang mungkin tidak dilaporkan. Mungkin bukan sahaja di Bentong atau Raub, mungkin juga di negeri-negeri lain... siapa tahu?

Namun aku percaya, di luar sana masih ramai yang bersimpati dengan manusia ini, sepertimana mereka bersimpati terhadap peliwat bersiri seperti manusia seorang itu. Kalau mereka sanggup menggadaikan agama, bangsa dan negara mempertahankan peliwat bersiri berkenaan, sudah pasti mereka juga sedia mempertahankan manusia seperti ini.

Cuma bezanya manusia yang satu itu menggunakan darjat dan wang ringgit untuk memperdaya mangsa liwatnya, manusia yang satu ini menggunakan kudratnya untuk meragut perawan dan nyawa mangsanya.
Subhanallah...!

Persamaannya... kedua-dua manusia ini mengejar nafsu...

NAFSU SYAITAN!!!

Share this

0 Comment to "Wajarkah manusia ini dibiarkan hidup?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.