21 March 2013

Kau memang siallah Gomo! ~ Anwar

Sial! Patutlah Anwar saman Papa Gomo RM100 juta. Rupa-rupanya blogger gemuk ini simpan banyak video seks yang pelakonnya semua ada mirip-mirip Ketua Pembangkang ini.

Aku kata mirip sebab dalam video seks China Doll, yang mirip-miripnya perutnya buncit sedangkan perut Anwar kempis, tegap sebab selalu masuk jim. Lepas tu keluar pula video yang mirip-mirip juga tapi kali ni dengan jantan. Perut yang mirip-mirip ini perutnya kempis, tegap macam selalu pergi jim.

Aisshhh...

Petang ni Gomo perdajal lagi Anwar dengan keluarkan pula video perbualan manja seorang lagi mirip-mirip Anwar dengan lelaki lembut dalam satu bilik. Siap  pula ada pengakuan si mirip-mirip dia bergegas dari rumahnya di Segambut sebab nak jumpa si jantan ni. Opss... si mirip-mirip tinggal kat Segambut jugak ke?

Hemm... Kau memang siallah Gomo! Tak pasal-pasal sekarang Anwar duk melilau carik Kedutaan mana lagi nak menyorok. Kedutaan Turki? Australia? AS? atau Israel ops... Israel tak de kat Malaysia... Singapore ada!

Tapi lebih sial lagi si Gomo ni sebab duk tayang sikit-sikit videonya... Kasi FULL la bro! Minggu depan Parlimen dah nak bubar ni...!



Pssst....! Apa Anwar, para peguam dan pakar-pakar strategiknya duk bincang kat Tropicana sekarang yek?? Hemmm... Gomo gomo! Kau memang sial! (kata Anwar)

Share this

0 Comment to "Kau memang siallah Gomo! ~ Anwar"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.