20 August 2013

3 pemain bola baling selesai hajat 5 minit je sorang? Huh aloh...

Wow! Kat gelanggang bola baling ketiga-tiga mamat ni cukup hebat. Kalau tak hebat takkanlah ada negeri nak ambil depa main.
Yup... memang kat gelanggang bola baling cukup hebat tapi kat "gelanggang lain"... huk aloh... kesian.

Ini adalah cerita pasal tiga pemain bola baling Sukma  WP yang kena caj sebab rogol seorang pengiring pasukannya  ketika Sukma 2013 tempoh hari. Ikut laporan kes, ketiga-tiga mereka melepaskan nafsu dalam masa 10 minit sahaja atau tak sampai 5 minit seorang.

Huk aloh....
PETALING JAYA 20 Ogos - Mahkamah Sesyen di sini hari ini menetapkan 20 September depan untuk sebutan semula kes tiga atlet bola baling lelaki Sukan Malaysia (Sukma) 2013 yang didakwa merogol seorang pegawai pengiring pasukan bola baling itu, bulan lepas.
Hakim Yasmin Abdul Razak menetapkan tarikh itu selepas Timbalan Pendakwa Raya, Tan Gin Han memaklumkan pihaknya masih belum menerima laporan forensik, perubatan, dan kimia berhubung kes itu.
Pada 11 Julai lepas, Megat Farzeril Faiz Megat Razali, 19; Mohammad Shaizzad Md Shafie, 19, dan Adib Adha Ismail, 18, mengaku tidak bersalah atas tuduhan merogol wanita berusia 20 tahun itu di sebuah bilik di Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang, antara 4 pagi hingga 4.10 pagi, 4 Julai lepas.
Megat Farzeril Faiz didakwa merogol wanita itu pukul 4 pagi, Mohammad Shaizzad pula pada 4.05 pagi dan Adib Adha pula 4.10 pagi.
Mereka didakwa mengikut Seksyen 376 (1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan boleh dikenakan sebatan, jika sabit kesalahan.
Megat Farzeril dan Mohammad Shaizzad diwakili peguam Muhammad Fadhli Mat Sutris manakala Adib Adha diwakili peguam Stephanie Wong. - BERNAMA

Memang tak berbaloilah. Sedapnya 5 minit tapi silap haribulan boleh duduk kat penjara 20 tahun. Itulah tak dengar nasihat mak bapak dan orang tua. Kan dah menyusahkan hidup sendiri dan keluarga.

Patutlah orang tua-tua cakap... Ikut rasa binasa, ikut hati mati, ikut nafsu lesu! Aku harap kes ni jadi pengajaran kepada semua, termasuk para atlet dan pengiring sekali!




Pssttt... Lain kali belajar dengan Pak Sheikh Anwar macam mana nak henjut sampai pagi...!!

Share this

1 Response to "3 pemain bola baling selesai hajat 5 minit je sorang? Huh aloh..."

  1. ini bukan kes rogol tapi kes kantoi..bila kantoi, perempuan lepas tetapi lelaki kena tangkap..padahal semua sama sama sedap.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.