18 December 2014

Cabar PM letak jawatan... gua respek sama lu!

GUA respek sama lu lah Sdr Syed Rosli Jamalullail sebab aku tengok lu memang berani mati sebab mencabar Najib letak jawatan sebagai Perdana Menteri. Wow...

Mana ada anak muda lain dalam UMNO yang berani bersuara macam lu. Lu memang hebat walaupun gua tau lu boleh tempat jalam mati dalam parti sebab berani-berani tulis surat terbuka dan desak Najib yang juga Presiden UMNO letak jawatan.

Lu betul-betul langsi. Tak macam Pemuda lain yang takde telor dan hanya tau menganga mulut kat atas untuk dapatkan projek. Tak kiralah UMNO nak padam ke, rakyat dah bencikan UMNO ke, pentadbiran kerajaan senget ke yang penting lu orang ada projek boleh masyuk... Tapi lu aa Syed Rosli ah memang pailang!

Walaupun lu kalah lawan KJ untuk jawatan Pemuda UMNO, tapi lu masih berani hentam PM. Orang macam ini kita perlu ada ramai. Bukan untuk kasih runtuh itu Menara Dato Onn, tapi kasi ingat sama orang atas sana supaya urus negara guna kepala otak sendiri, bukan kepala otak para punahsihat!

Gua respek sama lu Syed Rosli. Tapi gua tahu lu pasti nanti kena hentam, kena tekan. Sekarang pun sudah ada blog-blog hentam sama lu. Gua harap lu tak cepat mengalah. Lu kalau mau jadi pengganti KJ, lu kena berani... berani kerana benar!

Tapi last aa gua mau tanya. Kalau Najib tak mau letak jawatan apa lu mau bikin?




Share this

0 Comment to "Cabar PM letak jawatan... gua respek sama lu!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.