11 November 2015

Air: Rakyat Selangor kena kencing....

Kah.. kah... kah... Rakyat Selangor yang kena kencing berdemo di tengah panas!

Air hak rakyat, tapi tarif air hak MB tentukan! Kau apa tau macha!!!
Hashtag padan muko! Itu aku nak bagi setempek kat rakyat Selangor yang beriya-iya sokong pakatan haram zadah, lebih-lebih lagi pasal nak ambil alih konsesi air.

Sebelum ini puak-puak pakatan ni mendakwa Syabas dan konsesi air menjadi punca bekalan air asyik terputus dan kenaikan tarif air. Maka entah berapa kali lah demontrasi dibuat terhadap Syabas dan mendesak konsesi diserah kepada kerajaan negeri.

Rakyat Selangor diberi harapan selepas konsesi ini dirampas daripada syarikat-syarikat milik orang Melayu itu, maka rakyat bakal menikmati tarif air lebih murah dan bekalan sentiasa lancar, tak ada gangguan.

Tapi hari ini... Debushhh!!!

Azmin Ali yang sebelum ini mengepalai demo air di Selangor, dan hari ini dah jadi MB mengumumkan TARIF AIR SELANGOR akan NAIK selepas pengambilalihan konsesi air selesai.

WAKAKAKAKAHAHAHAHA....


Betullah orang cakap, ahli-ahli politik ini memang pembohong. Kalau sifunya memang pembohong besar, apa kurangnya anak didiknya.

Kesian sungguh rakyat Selangor. Hari-hari kena kencing. Hari-hari kena tipu. Betullah... Allah nak tunjuk yang mana intan yang mana kaca. Dalam depa duk hentam UMNO/BN konon zalim terhadap rakyat kerana mengenakan GST dan naikkan harga barang, sekarang ini gedebuk... ambikkau!! setempek kat muka.

Aku nak tengok agak-agak ada tak rakyat Selangor akan berdemonstrasi depan pejabat Azmin esok untuk bantah kenaikan tarif air ni? Tapi aku boleh kerat kuku hitam aku kata depa tak akan buat punya.

Sebab apa? Sebab apa saja puak-puak depa buat semua baik waima duit DEIG lepas pun tak apa. Tapi cubalah kerajaan UMNO/BN... hilang 5 sen pun depa berdemo seluruh dunia!

WTF! +Pejabat AzminAli

Share this

0 Comment to "Air: Rakyat Selangor kena kencing...."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.