17 December 2015

Mak janda paling hangat di pasaran...

 
Wow! Tahniah buat Siti Nordiana. Sejak bergelar juara Gegar Vaganza ni namanya dah meletop-letop macam bertih jaguh kena bakar. Pop! pop! pop! Malahan nama Nana ni dah mula meniti di bibir termasuk jantan-jantan yang pantang tengok wanita dahi licin sejak awal-awal muncul di GV2 lagi.

Dengan persembahan-persembahan mantap setiap minggu dan penampilannya yang penuh sopan dan ayu walaupun diusik bagai nak rak dengan lawak-lawak bodoh Nabil menambahkan lagi "saham" Nana di mata penonton. Itulah yang membuat ramai yang cair dengan penyanyi "leman" ni. Terhangat di pasaran ooo...

Nana sekitar awal 2000-an dulu femes dengan lagu Paling Comel duet dengan Achik Spin. Nama nana masa tu meniti di bibir peminat lagu-lagu leleh sehinggalah zaman lagu-lagu leleh mula hilang di halwa telinga, maka nama Nana juga tenggelam.

Nana cuba muncul semula selepas dia berpisah dengan si suami, arwah Faizal tetapi tidak berjaya. Pelbagai usaha dilakukan termasuk cuba berpenampilan agak "seksi" tetapi gagal. Sehinggalah dia muncul dalam GV2, namanya tiba-tiba meletup-letup.

Bahkan nama Nana kini menjadi bualan bukan sahaja mereka yang hidup ketika zaman lagunya meletup tetapi juga di kalangan anak-anak muda hari ini. Maklum lagu-lagunya sering menjadi pilihan kaki karaoke.

Salah satu album Siti Nordiana masa mudanya. Agaknya kalau dijual semula sekarang boleh meletup kut?
Agaknya kalau syarikat rekod FMC jual balik album-album atau lagu-lagu lama Nana boleh capai double platinum agaknya. Maklum goreng pisang tengah panas.

Khabarnya sekarang ini pihak media berebut-rebut nakkan Nana sampai terpaksa menolak-nolak. Ada yang sampai masam-masam muka sebab tak dapat slot untuk Nana. Khabarnya PA Nana dan pengurusnya sampai bergaduh-gaduh sebab jadual bertindan-tindan.

Hehe... Itulah penangan Gegar Vaganza. Ops! Tapi GV pertama dulu taklah hebat mana sangat kan??

#Untungbadan

Share this

0 Comment to "Mak janda paling hangat di pasaran..."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.