21 May 2016

Pemain Piala Uber paling seksi...

Ramai yang kecewa bila skuad Piala Thomas kita gagal menjejak kaki di final selepas tumbang kepada Denmark 2-3 sebentar tadi. Tak apalah. Skuad kita memang dari awal lagi tidak diberikan harapan menggunung. Masuk ke separuh akhir pun dah kira bonus.

Tapi tak apa. Untuk meredakan kekecewaan semua, meh kita tengok pemain Piala Uber yang paling seksi sekali tahun ini. Daripada ramai-ramai pemain badminton wanita, pemain India yang satu ini memang tersenarai paling atas.

Beliau ialah Jwata Gutta, pemain beregu wanita India yang turut bersaing di pentas Piala Uber kali ini. Malangnya skuad Uber India pun dah pulang awal selepas ditewaskan China di peringkat suku akhir.

Apapun kemunculan Gutta dikatakan sering menjadi tumpuan bukan sahaja mereka yang berada di luar gelanggang malahan juga lensa kamera. Tak caya tengoklah keseksian pemain ini baik di dalam gelanggang mahupun di luar gelanggang.









Nak tau pasal Jwala Gutta nih baik baca kat Wikipedia  lah. Tak kuasa aku nak taip satu-satu...

Chaoss,,,

Share this

0 Comment to "Pemain Piala Uber paling seksi..."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.