03 February 2017

Bila Zambry dua kali lima macam Azmin

Zambry kelihatan seronok tapi para pegawainya yang mencuka.
Kah kah kah... guling guling aku gelak tengok gambar MB Perak, Zambry Kadir angkat sampah dan ikut lori sampah MBI pagi-pagi buta. Apa ni weih... kau pun nak ikut perangai Azmin ke? Kah kah kah

Kok ye pun nak tunjuk MB berjiwa rakyat tak usahlah sampai angkat sampah pagi-pagi buta. Bukan level kau buat macam tu. Tak pasal-pasal kena kecam teruk kat media sosial. Betul jugalah depa duk kata, bila dekat dengan pilihan raya ramailah pemimpin duk menggila bodek rakyat.

Elok-elok rakyat suka dah jadi mual tengok perangai MB macam ni. Samalah dua kali lima dengan Azmin yang sanggup turun ke longkang untuk bersih longkang. Masa Azmin dulu ramai puak-puak UMNO kecam MB Selangor tu. Sekarang Zambry pulak terikut-ikut. Mana yang kecam Azmin dulu? Kah kah kah...

Janganlah lepas ni ada lagi pemimpin tak kisah belah mana-mana buat kerja gila lagi. Kalau MB tu kau jalankan tugas sebagai MB. Urusan angkut sampah tu tugas pekerja yang dah dibayar gaji untuk buat kerja tu.
Tindakan Zambry dilihat dua kali lima dengan Azmin.
Kalau prihatin sangat pasal sampah, eloklah kau sebagai MB buat perancangan mengatasi permasalah berkaitan dengannya, bukan turun padang sama-sama angkut sampah yang jelas-jelas tak memberi manfaat kepada rakyat.

Kalau nak sangat tengok keadaan rakyat marhain buat kerja, eloklah menyamar diri macam orang awam. Pakai topeng ke janggut palsu ke supaya orang tak kenal. Kemudian pergilah tengok sendiri kehidupan rakyat tanpa bodyguard tanpa iringan pegawai berkaitan, Bukan nak turun angkut sampah pagi-pagi siap kerah semua pegawai dan wartawan sekali.

Zambry Zambry... ku kira kau bijaksana rupanya dua kali lima dengan Azmin ... kah kah kah


Share this

0 Comment to "Bila Zambry dua kali lima macam Azmin"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.